Search This Blog

Monday, March 21, 2011

My Favourite

Salam.. aku nak cerita pasal favorite car aku wat masa ni... Satria neo CPS.. even kete ni kene kutuk abis2 ngan jantan2 top gear.. tapi aku respect kete ni beb.. Satu kete malaysia yg menerima sentuhan sempurna.. Lantak la ape dorang nak cakap.. x de kualiti ke ape ke.. tapi satria neo ni tetap jadi fav aku. Korang try pakai tgk.. mesti korang terasa seri kereta berkenaan.. mmg x dinafikan kete ni cun melecun thap gaban... Tapi aku bukan admire kete ni the whole life k.. Setakat ni kalu aku mampu beli mmg satria neo nie ler.. hehehehe...


 Ko tgk tayar dia pon dah ade seri beb..

Aku ade impian nak kuarkan.. maybe dalam this month gak.. tapi aku x taw la patut ke x patut.. aku dah ade kete.. tapi nak beli lagi... mmg terfikir gak la.. tapi keadaan kete aku pon cam x baper best dah.. emmm... ntah la...

No comments:

Post a Comment